Exercitii in timpul sarcinii

Efectuarea de exercitii in timpul sarcinii este recomandata de catre medici pentru nenumaratele avantaje care se produc atat in timpul sarcinii cat si dupa nastere. Mentinerea unei posturi corecte a corpului, prevenirea ingrasatului peste masura, senzatia de energie si diminuarea stresului sunt doar cateva din beneficiile miscarii.

Iata cele mai recomandate exercitii pe care le poti face in timpul sarcini, binenteles dupa ce te consulti si cu medicul tau si iti spune ca totul este in regula.

Inotul – Apa usureaza presiunea exercitata de fat asupra soldurilor,de aceea sunt foarte recomandate exercitiile in apa in timpul sarcinii.Ar fi recomandat sa incepi treptat exercitiile in apa,in primele zile 5-10 minute si dupa poti creste durata lor daca totul este in regula.

Program de fitness – Aici poti include exercitii usoare pentru intreg corpul. Cele mai recomandate pentru tine ar fi cele de rotire a gatului, ridicarea bazinului, xercitiile pentru picioare, rotirea gleznelor si cele pentru mentinerea posturii.

Plimbarea – Mersul pe jos ajuta la circulatia sangelui si dezmorteste articulatiile.Include acest exercitiu de 2-3 ori pe saptamana timp de 30 de minute si cu siguranta vei vedea imbunatatirile.

Evita sporturile de contact, de asemenea si cele care te pot expune la riscuri sau efort intens. Este important sa iti asculti corpul si daca apar semne de oboseala, fie incetinesti ritmul, fie te opresti.

Your email address will not be published. Required fields are marked *