Cura de slabire dupa nastere

Cand te gandesti la o cura de slabire dupa nastere, incearca sa vizuelizezi acest plan pe termen lung. Gandeste-te ce este realizabil si ce nu. De exemplu, sa mananci doua mere si doua iaurturi pe zi toata viata este cam imposibil. De aceea, inlocuieste ideea de cura de slabire cu traitul sanatos.

In primul rand trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare si sa iti faci un plan pe lunga durata care iti va da si mai multe beneficii. Regula pe care trebuie sa o urmezi pe toata perioada este aceea de a manca sanatos si a-i lasa timp organismului sa isi revina. Acesta are nevoie de aproximativ 6 luni pentru a-si reveni dupa nastere, in plus, daca alaptezi, cu atat mai mult nu trebuie sa iti sochezi organismul cu sport in exces si redusul caloriilor, deoarece corpul tau deja consuma multa energie pentru a produce lapte.

Asadar, urmand o dieta variata si echilibrata care se bazeaza pe fructe,legume,peste, lactate si seminte vei reusi sa revii la greutatea initiala in aproximativ 6 luni. Aceasta perioada difera de la o persoana la alta in functie si de cate kilograme ai acumulat in timpul sarcinii, dar trebuie sa stii ca sanatos este sa pierzi in jur de 2 kilograme pe luna pentru a nu iti face rau pe termen lung.

Micul dejun

Este considerata si cea mai importanta masa a zilei deoarece organismul are nevoie de nutrienti pentru a functiona, iar lipsa mesei de dimineata conduce la excese alimentare si aparitia senzatiei de foame la jumatatea zilei. Aici poti opta pentru legume si fructe neacide, oua, branza cu legume, mixt de seminte, fructe de padure sau un bol mic de cereale integrale cu lapte sau iaurt. Langa poti consuma o cana de cafea, ceai, lapte sau apa.

Pranzul

Aceasta masa este de asemenea importanta deoarece ea ne energizeaza corpul pentru intervalul care a ramas din zi. Aici poti opta pentru un singur fel de mancare, recomandate sunt alimentele care contin proteine. Consuma carne slaba precum peste, curcan, vita, pui langa care poti adauga cateva linguri de garnitura de legume si o salata.

Cina

Nu trebuie sa te feresti de aceasta masa, ea este de asemenea importanta, dar este adevarat ca aici nu avem voie sa facem excese, ci doar sa ii oferim organismului nutritia sanatoasa. Opteaza pentru o cina lejera compusa in principal din legume verzi (mazare, brocoli, fasole verde, praz), dar de asemenea poti consuma si ton, somon, sardine, ciuperci sau orez brun.

Apa are un rol foarte important, incearca sa consumi mai mult de 2l pe zi deoarece aceasta te va ajuta sa fii hidratata, sa ramai tanara, dar si sa slabesti.

O descoperire facuta de cercetatorii americani este aceea ca trebuie sa mananci ca un rege micul dejun, ca un print pranzul si seara ca un cersetor. Cu siguranta daca te vei ghida dupa aceasta descoperire vei reusi sa revii la greutatea ideala.

Your email address will not be published. Required fields are marked *