Frumoasa si insarcinata

Si tu poti fi frumoasa si insarcinata! Sarcina nu inseamna renuntarea la standardele de frumusete.

Si tu poti fi frumoasa si insarcinata!

Sunt bine cunoscute schimbarile prin care trece corpul unei femei in timpul sarcinii. Cu toate aceastea, sarcina nu inseamna renuntarea la standardele de frumusete. Vergeturile, celulita sau greutatea in exces pot fi controlate printr-un set de reguli care au la baza trei piloni: alimentatia, hidratarea si exercitiile fizice. Alimentatie

Alimentatia are un rol esential in aspectul estetic al femeii insarcinate, toate recomandarile migrand spre un regim echilibrat. Dar ce presupune acest regim? Alimentele care contin vitamina E, C, B5 ajuta la eliminarea substantelor toxice din organism, repara si mentin textura sanatoasa a pielii si stimuleaza regenerarea si cresterea unghiilor. Aceste vitamine se gasesc in alimente precum:

  • ouale
  • painea integrala
  • pestele
  • migdalele
  • semintele de floarea soarelui;
  • fructele de kiwi
  • capsunile
  • portocalele

Hidratarea

Hidratarea in timpul sarcinii este esentiala pentru buna functionare a organismului in timpul sarcinii. Necesarul zilnic de 2 litri de apa favorizeaza circulatia sanguina, ajuta eliminarea toxinelor si reduce retentia de apa. Apa este aliatul prinicipal in reducerea numarului de vergeturi, a celulitei, varicelor si a senzatiei de picioare obosite.

Pielea

Pentru o piele stralucitoare, am alcatuit un top al celor mai bune alimente.

9-Alimente

Sportul

Orele de masaj si exercitii practicate cu moderatie sunt benefice pentru tonifierea musculaturii si pentru a mentine flexibilitatea musculara. Cele mai recomandate exercitii sunt cele care nu solicita un efort major precum mersul pe jos si inotul.

Comentarii “Frumoasa si insarcinata”

  1. Buna ziua, sunt insarcinata pentru a doua oara si urmeaza sa mai am o fetita! Ingrijirea mea consta in mult sport( parc, joaca cu fetita mea, curat in casa, mancare etc) 😉 folosesc crema antivergeturi de la plafar, ulei de migdale dulci si am o alimentatie echilibrata mancand foarte multe fructe, legume, salate si imi asigur necesarul zilnic de proteine si apa!

  2. Sunt insarcinata in saptamana 40 si 4 zile…este deja pe sfarsite aceasta frumoasa perioada din viata mea.
    Referitor la ingrijirea pe timpul sarcinii pot spune ca am avut grija sa fiu la fel de activa pe cum eram inainte de a ramane insarcinata, am consumat foarte multe fructe, parca mai multe ca niciodata, asa am simtit si e si bine pentru bebe pentru c are parte de toate vitaminele necesare dar si de hidratare.
    In ceea ce priveste aspectul fizic, nu am renuntat la tabieturile mele zilnice, acela de a ma machia si aranja , pentru ca simteam nevoie si simt sa fiu frumoasa indiferent ca burtica a crescut constant…iar in ceea ce priveste greutatea luata este una normala si cu siguranta va disparea dupa ce voi naste.

  3. Sunt insarcinata pentru a doua oara si fata de prima sarcina, de data aceasta am fost mult mai atenta la alimentatie , la produsele de ingrijire folosite si mult mai activa, datorita primului copil, care ma solicita zilnic.
    In ce priveste alimentatia, incep ziua cu un fresh din fructe si legume sau o portie de fructe si in general consum multe fructe, salate, legume la grill sau la tigaie, peste, lactate, oua, seminte. Incerc sa folosesc produse naturale, fara colorenati si conservanti si produse ecologice.
    Pentru piele folosesc crema antivergeturi, anticelelulitica si unt de cocos. Pe perioada sarcinii am incercat sa folosesc cat mai putine produse cosmetice.

  4. Sunt insarcinata in 4 luni si mananc cat mai multe fructe si legume ; seara, sotul zice ca am program de cremuit( ma dau zilnic cu crema antivergeturi, ulei de migdale si crema de corp pe restul corpului) si pe fata cu acid hialuronic , crema de contur ochi si apoi crema de fata.
    Seara , cam de 3 ori pe saptamana merg in parc la o tura de mers ( cam 3.5 km).
    Este frumos sa fii insarcinata! 🙂

  5. Buna ziua sunt mama a unui copil de 6 ani si sunt insarcinata in 7 luni. Dar asta nu ma impiedica sa fac o baie relaxanta, plimbările aer liber,ascultarea unei muzici ambientale si niste lumânare le,mici ritualuri de frumusete. Consider ca trebuie sa fiu psihic stabila si sa am incredere in aspectul meu. In aceasta stare pot lua decizii corecte in viata copiilor mei.

Your email address will not be published. Required fields are marked *