Slabitul dupa nastere: ce sa faci

Slabitul dupa nastere poate pune probleme multor mamici, dar daca vei respecta niste reguli vei vedea ca nu este chiar atat de dificil precum pare.

Dupa nastere, greutatea cu care vei ramane in plus fata de silueta ta initiala variaza de la femeie la femeie, in functie si de alimentatia din timpul sarcinii, dar nu trebuie sa te impacientezi deoarece este absolut normal. Trebuie sa stii ca procesul de slabire difera de la o mama la alta, si timpul in care vei reusi sa iti recapeti silueta depinde de mai multi factori.

Ca sa scapi de burtica, grasimea si vergeturile cu care ai ramas dupa nastere ai nevoie sa te inarmezi cu multa rabdare si sa constientizezi faptul ca acestea vor disparea in 5-6 luni, deoarece si pielea are nevoie de timp pentru a-si recastiga tonicitatea.

In primele saptamani dupa nastere iti va fi greu sa te apuci de un regim alimentar si nici nu este indicat, deoarece alaptezi si ai nevoie de o alimentatie echilibrata.

Dupa ce ai asteptat sa treaca o perioada si ai reusit sa iti faci si un program, acum a venit timpul sa incluzi sportul in rutina ta zilnica.

Este indicat sa incepi cu plimbari si exercitii usoare pentru brate si picioare, iar durata lor sa nu depaseasca 30 minute. Cu timpul, dupa ce organismul tau se va obisnui cu efortul, poti introduce si alte tipuri de miscare precum jogging-ul, inotul sau chiar aerobic-ul.

Cat despre alimentatie noi te sfatuim sa nu apelezi la medicamente si diete drastice care iti vor da organismul peste cap. Incearca sa iti faci un plan alimentar in care sa introduci 3 mese principale si 2 gustari sanatoase. Evita zaharul, sucurile, pastele fainoase si umpleti frigiderul cu legume, fructe si carne slaba pe care o poti gati la gratar sau abur. Un jurnal alimentar in care sa iti notezi tot ce mananci si ce bei te-ar ajuta enorm. Numai asa iti vei putea da seama cate alimente inutile mananci in timpul unei zile si vei invata cum sa iti controlezi alimentatia.

Your email address will not be published. Required fields are marked *